Alla inlägg under februari 2010

Av Marie S - 28 februari 2010 23:57

  

Av Marie S - 28 februari 2010 23:52

Glöm inte bort min röstning jag har i bloggen <--!

Av Marie S - 28 februari 2010 23:40


En del av mitt smink, parfymer och ansiktspdoukter... Jag inser nu att jag nte borde shoppa mer dom närmsta sju åren =P



Lite krämer. Haa. Vem vill ha? Hereguuuud. Är jag en Body Shopoholic montro? Snart kommer lemon in i min lilla samling också :D

Av Marie S - 28 februari 2010 21:19

Yes ni läste rätt. Igår gjorde jag och Joakim hemmagjord pizza. Den blev sjukt god Kan verkligen rekommendera er att göra er egen pizza. Det är lätt, går fort och man får välja vad man vill ha på efter egen smak. På min halva var det allt möjligt, bland annat salami, ananas, majs, soltorkade tomater, mozzarella och kalkon. Mums!


Idag arbetade jag för första gången på en vecka, kände mig lite ringrostig men kom igång efter ett tag. Blev väldigt ledsen när jag såg att Sweet Lemon Whip lotion hade sålt slut, får hoppas att den kommer imorgon. Hela serien är beroendeframkallande!


Efter jobbet åkte jag och Joakim och storhandlade. Jag hade (pedagogisk som jag är) sorterat matlistan efter mejeri, frukt och grönt, kött och skaldjur. HAHA. Jag vet, värsta nördstämpelvarningen på mig men det finns ingenting jag hatar mer än att irra omkring inne på Willys och kuta fram och tillbaka överallt och inte veta vad man har köpt och inte. Det behövdes verkligen fyllas på med det mesta, känns skönt att ha fått det gjort!


Nu ska jag kolla på OS-finalen i hockey och sen lägga en ansiksmask med nya serien från The Body Shop, Nutriganics. En helt ekologisk serie som passar hy om visar första tecken på åldrande eller för dom som föredrar ekologiska produkter. Kommer med en recension sen!

 Hoppas eran dag har varit bra :)


Puss


  

Av Marie S - 26 februari 2010 22:45

Det kan ju knappast ha undgått någon som är det minsta intresserad av bloggvärlden att Kissie har opererat sina normala bröst till enorma silikonbröst som ser helt oproportionerliga ut på hennes kropp. Och vad jag vet så skulle hon ju ha sin stödbh i flera veckor efteråt men hon pushar redan upp dom med en vanlig BH och har tajta klänninagar. Tror inte riktigt att de var det som hennes läkare rekomenderade henne direkt. Tror att dom där brösten kommer att börja leva sina egna liv snart om hon inte skärper sig. Har man lagt ner 40.000 kronor på fejktuttar så borde man sköta om dom också...


Här är bilden från kissies.se


  

Av Marie S - 26 februari 2010 16:15

Joakim har varit och klippt sig, och i samma veva hämtade han ut ett paket till mig från posten med produkterna från yves rocher. :) Ska komma med en liten recention sen om vad jag tyckte om produkterna. Kan bli så att jag beställer me... =P


Puss

Av Marie S - 26 februari 2010 10:01

DIN PARTNER
Fullständigt namn;
 Thor Joakim Oderstad - Rätt
Ålder; 24 - Rätt
Födelsedag; 17 Juli - Rätt
Stjärntecken; Kräfta - Rätt
Hur länge har ni varit tillsammans?; Lite mer än ett år  - Rätt
Favoritfärg; Svart...
Favoritplagg; Svarta chinos och en T-shirt med tryck - Rätt
Favoritdesigner; Oj. Det finns nog ingen specifik - Rätt
Mobilnr; Kan jag inte utantill, MEN han kan inte mitt heller =P

Favoritmat; Allt med skaldjur.  - Rätt

Bil; Seat ibiza . -Rätt
Adress; Samma adress som mig. Men den skriver jag ju inte ut här haha - Rätt
Hur många syskon har han?; En storebror och en lillebror. Sen har han fler syskon på sin pappas sida som han inte träffar så ofta. - Rätt
Vad heter hans föräldrar?; Rolle och Susanne- Rätt
Hur var han som liten?; Han gick som en apa och levde i en fantasivärld och var nog ett väldigt aktivt barn - Rätt
Jobb; Jobbar på ett alltjänstföretag som håller på med markarbete - Rätt
Tatueringar; Tre. En tribal och sen hans namn på vardera underarm. Han har lovat mig att tatuera in mitt namn om han gör en sleeve <3 - Rätt
Favoritfilm; Gudfadern. Finns ingen tvekan om det - Rätt
Det bästa han vet; Hans Marie :) ♥ - Rätt


  

Av Marie S - 23 februari 2010 20:50


   Här är dagens mat. Fetaostfyllda kycklingfileér med soltorkade tomater och basilika och hemmagjord salsasås. Till det keso och gurka. Sjukt gott! Bara säga till om ni vill ha rceptet!

Presentation


Min blogg handlar om min vardag, smink, vänner och allt som hör därtill. Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka tvångstankar lider ni av?
 Kolla att spisen är avstängd
 Tvätta händerna mer än normalt
 Räkna till vissa tal
 Säga en mening flera gånger på rad
 Disk disken flera gånger
 Rädslan att någon i din närhet ska dö
 Tända och släcka lampor flera gånger
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards