Direktlänk till inlägg 1 juni 2010

Tisdag

Av Marie S - 1 juni 2010 23:48

Jag är sämst på att uppdatera den här bloggen, det finns alldeles för lite tid över för att jag ska kunna sitta och skriva här men nu gör jag ett försök.

Fick MVG i rättskunskap så jag är väldigt glad, har kämat som en tok för att hinna med både jobb och skola och det ser inte ut att bli lättare till nästa termin när jag ska läsa dubbelt så mycket. Det blir samhällskunskap B, Geografi A och Historia A så jag kommer jobba 75 procent och plugga 100 procent, jippe! Men om allt går som planerat är jag klar med mina restpoäng till våren och kan då satsa på skolan fullt ut. Vore skönt att bli klar med skiten någon gång och gå en utbildning jag är intresserad av.

Vad händer annars då, jag och Joakim har betalat våran Egypten resa på 20 tusen kronor så det känns extremt skönt att veta att vi ska åka, nu är det bara den sega väntan kvar sen blir det sol och ba i två underbara veckor.

Vi har även tagit tag i lägenheten så den börjar se skaplig ut i alla fall, lika bra att göra den hemtrevlig eftersom v kommer bli kvar här ett par månader till, fast efter ett år på 35 kvardat så har man vant sig på något sätt. Trivs i min lilla etta.

Nu ska jag sova, är helt död.Natti Natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie S - 12 juni 2010 20:30

Julia (min prinsessa) har legat inne på Bagarmossens djursjukhus i tre dygn och idag fick vi hem henne. Stackarn har fått i sig något riktigt ila och mår verkligen inte bra.   När vi hade hämtat henne skulle jag och min kära moder åka till apotek...

Av Marie S - 8 juni 2010 22:44

Idag har jag och Joakim varit på bauhaus och köpt vägg färg så till helgen ska vi måla om hela lägenheten i antikvitt till helgen. Jag ser verkligen fram emot det och vi ska även skruva upp tavellisten och hyllorna. Snart har vi ett hem och inte en c...

Av Marie S - 7 juni 2010 23:36

Imorgon kommer min hund Julia hem till mig. Julia är världens sötaste hund och jag ser fram emot en dag med promenader och lösa världsproblem tillsammans.   Har haft en liten spa kväll hemma med en härlig dusch där jag gjorde en inpackning i håre...

Av Marie S - 7 juni 2010 21:25


Idag piffade vi upp vårat badrum med dessa skönheter. Tänk att något så litet kan göra att det känns mycket roligare :)      ...

Av Marie S - 7 juni 2010 13:30

      Är ledig från jobbet i två dagar nu, mitt hjärta ska kanske jobba natt så då får vi hela dagen tillsammans imorgon, det vore helt underbart! Jag vill åka till IKEA och kolla på nya saker till lägenheten. Vi har äntligen börjat ta tag i den...

Presentation


Min blogg handlar om min vardag, smink, vänner och allt som hör därtill. Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka tvångstankar lider ni av?
 Kolla att spisen är avstängd
 Tvätta händerna mer än normalt
 Räkna till vissa tal
 Säga en mening flera gånger på rad
 Disk disken flera gånger
 Rädslan att någon i din närhet ska dö
 Tända och släcka lampor flera gånger
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards