Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Marie S - 12 juni 2010 20:30

Julia (min prinsessa) har legat inne på Bagarmossens djursjukhus i tre dygn och idag fick vi hem henne. Stackarn har fått i sig något riktigt ila och mår verkligen inte bra.


När vi hade hämtat henne skulle jag och min kära moder åka till apoteket och hämta ut Julias mediciner och fick åka till fyra jävla apotekshelveten innan vi fick tag på det vi skulle ha. Plus att jag glömde min väska på apoteket i mörby centrum, men den fanns kvar, som tur var!


Hunden har nu kostat mig ca 4500 kronor och den 18:e blir det 1200 kronor till för då ska hon till tandläkaren. Suck...


Så nu sitter jag hos mamma som har problem med magen och på soffan ligger hon och Julia däckade. Well Well jag får vara husmor åt båda två, nu ska hunden ut.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg handlar om min vardag, smink, vänner och allt som hör därtill. Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka tvångstankar lider ni av?
 Kolla att spisen är avstängd
 Tvätta händerna mer än normalt
 Räkna till vissa tal
 Säga en mening flera gånger på rad
 Disk disken flera gånger
 Rädslan att någon i din närhet ska dö
 Tända och släcka lampor flera gånger
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards