Direktlänk till inlägg 30 april 2010

Mår dåligt

Av Marie S - 30 april 2010 08:56

Ush vad dåligt jag mår. Min mage lever sitt eget liv och det krampar i magmunnen. Skulle ha behövt vara hemma idag men jag måste ha pengarna, plus att jag ska våldgärsta Rebban ikväll. Vi ska äta ost och kex och snacka skit. Mycket bra.


Annars mår jag väl skit, som vanligt nu för tiden. Är så jävla less å falska idioter, personer som tror att hela världen kretsar kring dom, och BARA dom och sen är jag less på att inte ha råd att renovera lägenheten. Åh. I-landsproblem när dom är som bäst.


Var så sjukt nära på att beställa en Iphone igår, sååååå nära. Men j och Joakim tänkte åka till Vaxholm och äta glass och tänka på saken liiiiite extra, vad händer då tror ni? Jo, bilen börjar låta jätte konstigt. Och i samma sekund flög min illa Iphonedröm ut genom fönstret... *poff* borta. Vi får se när nästa chans kommer.


Alla som känner mig vet att jag hatar 3. Jag H A T A R dom. Fick ju lämna in min telefon på lagning sjutton gånger och 3 stureplan gav pissdålig service, endå kunde jag inte låta bli att fråga dom om Iphone igår. ÅÅÅÅÅH viken jobbig försäljare!

Jag: Hej jag har lite frågor om Iphone. I kista bjöd dom på aktiveringsavgiften.

Skitjobbigförsäljare: Nej det kan vi inte göra, men du kan få en hotellnatt gratis värt 3.000 :- (Han pratade jättefort också, var rödhårig och ful)

Jag: Ah.. fast.. det vill jag inte ha. Jag vill bara ha en Iphone och första fakturan i maj eller juni.

Skitjobbigförsäljare: Ja men du får ju en hotellnatt, det är bra, tycker jag i alla fall. Vilken färg vill du ha? Svart? Vit? Jag lägger undan två, och så fixar vi det här.


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie S - 12 juni 2010 20:30

Julia (min prinsessa) har legat inne på Bagarmossens djursjukhus i tre dygn och idag fick vi hem henne. Stackarn har fått i sig något riktigt ila och mår verkligen inte bra.   När vi hade hämtat henne skulle jag och min kära moder åka till apotek...

Av Marie S - 8 juni 2010 22:44

Idag har jag och Joakim varit på bauhaus och köpt vägg färg så till helgen ska vi måla om hela lägenheten i antikvitt till helgen. Jag ser verkligen fram emot det och vi ska även skruva upp tavellisten och hyllorna. Snart har vi ett hem och inte en c...

Av Marie S - 7 juni 2010 23:36

Imorgon kommer min hund Julia hem till mig. Julia är världens sötaste hund och jag ser fram emot en dag med promenader och lösa världsproblem tillsammans.   Har haft en liten spa kväll hemma med en härlig dusch där jag gjorde en inpackning i håre...

Av Marie S - 7 juni 2010 21:25


Idag piffade vi upp vårat badrum med dessa skönheter. Tänk att något så litet kan göra att det känns mycket roligare :)      ...

Av Marie S - 7 juni 2010 13:30

      Är ledig från jobbet i två dagar nu, mitt hjärta ska kanske jobba natt så då får vi hela dagen tillsammans imorgon, det vore helt underbart! Jag vill åka till IKEA och kolla på nya saker till lägenheten. Vi har äntligen börjat ta tag i den...

Presentation


Min blogg handlar om min vardag, smink, vänner och allt som hör därtill. Enjoy :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka tvångstankar lider ni av?
 Kolla att spisen är avstängd
 Tvätta händerna mer än normalt
 Räkna till vissa tal
 Säga en mening flera gånger på rad
 Disk disken flera gånger
 Rädslan att någon i din närhet ska dö
 Tända och släcka lampor flera gånger
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards